ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ:
Робити покупки через наш інтернет-магазин дуже просто.
 
Крок перший: вибрати вподобані товари, свій розмір і додати їх вкошик.
 
 
Крок другийперейти в корзину, і натиснути кнопку “оформити замовлення“.
 

Крок третій: замовлення оформляються без реєстрації; вводите контактні дані, адресу доставки, вказуєте службу доставки –нова пошта (для доставки іншими поштовими службами зв”язуйтесь з нами)

 

в полі – “коментар для замовлення”:
 
– Ви можете вказати додаткову інформацію;

– місто і № складу компанії перевізника.

 

Крок четвертий: ставимо галочку Я прочитав Правила і умови і згоден з ними*, натискаємо кнопку “Підтвердити замовлення“.
 
 
Оформлення замовлення завершено.
 
З цього моменту Ваше замовлення надійшло в обробку. Термін дійсності замовлення 2 дні.
 
 

Звертаємо Вашу увагу! Під час Розпродаж термін дії замовлення – 1 день!

 

Всі замовлення обробляються щодня.
 
 

ЧОМУ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ БУЛО СКАСОВАНО?

Є кілька основних причин, щоб автоматично скасовувати замовлення:

  • Ви вказали некоректний телефон / e-mail / адреса доставки;
  • Ваша область не обслуговується службою доставки;
  • Товар закінчився на складі;
  • Замовлення не сплачено протягом 2-х робочих днів.

Ми обов’язково надішлемо Вам e-mail з зазначенням причини скасування замовлення. Якщо у Вас виникнуть питання, Ви можете зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів.

МОЖУ Я ЗМІНИТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ / КОМПЛЕКТАЦІЮ ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ?
Всі замовлення, які розміщуються в нашому інтернет-магазині, обробляються автоматично.
Змінити дані одержувача, місто, адреса доставки, а також комплектацію замовлення (додати / прибрати товар),
Ви легко можете за допомогою нашої служби підтримки клієнтів, звернувшись в робочий час.
 
Чи можу я обміняти товар ЗАМІСТЬ ЙОГО ПОВЕРНЕННЯ?
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» при дистанційному способі покупки, товари обміну не підлягають, їх можна тільки повернути.
Але ми завжди йдемо на зустріч нашим улюбленим покупцям
Якщо Ви хочете обміняти куплений раніше товар, то Вам немає необхідності робити повернення!
Вам достатньо зв’язатися з нашою службою підтримки клієнтів для вибору потрібного товару і заново оформити замовлення.
 
ЯК МЕНІ ВИБРАТИ ПРАВИЛЬНИЙ РОЗМІР?
Будь ласка, ознайомтеся з нашою Таблицею розмірів. Також, в кожній картці товару є індивідуальна таблиця відповідності розмірів.
 
МОЖУ Я ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПО ТЕЛЕФОНУ?
Ні. Всі замовлення оформляються виключно через корзину сайту. Також Ви можете замовити товару за допомогою менеджерів безпосередньо в нашому магазині
За будь-якого питання роботи інтернет-магазину Ви можете звернутися будь-яким зручним способом
ПН -ПТ з 10:00 до 19:00 и СБ-НД з 10:00 до 18:00:
– телефони для дзвінка з мобільного:

(050) 560 31 82;
(096) 771 34 06
– email: info@asorti-shoes.com.ua

– форма зворотного зв’язку